• Reklamacje

PROCEDURA REKLAMACJI TOWARU
Cześć!
Gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy lub ukszodzony, masz prawo do jego reklamacji. Sklep odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od momentu wydania produktu. Jeśli zaistnieje potrzeba reklamacji napisz do nas na kontakt@agrofansklep.pl załączając do maila zdjęcia wadliwego towaru lub napisz do nas na adres: 
ISHKA Izabela Agatowska

Paździorno 40
55-311 Kostomłoty

Jak dokonać
reklamacji?

  1. Napisz do nas maila i przedstaw sytuację - usprawni to proces reklamacji.
  2. Kliknij w link poniżej aby przejśc do FORMULARZA, następnie pobierz go, wydrukuj i uzupełnij wszystkie niezbędne dane - przyspieszy to proces reklamacji. Możesz również w tym celu skontaktować się z nami poprzez mail; kontakt@agrofansklep.pl
  3. Zaznacz w formularzu czy decydujesz się na wymiąnę wadliwego towaru na nowy czy zwrot środków. W przypadku zwrotu środków pamiętaj aby poprawnie podać numer konta bankowego na który ma zostać zrealizowany zwrot.
  4. Nie musisz nam wysyłać paragonu czy faktury, wystarczy, że w formularzu napiszesz numer zamówienia a my znajdziemy je w naszym systemie.
  5. Zapakuj reklamowany towar wraz z uzupełnionym formularzem reklamacji. Pamiętaj aby zabezpieczyć reklamowany towar perzed transportem.
  6. Wyślij paczkę na adres podany wyżej, adres ten widnieje także na formularzu reklamacji.
  7. Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem ani nie zwracamy kosztów wysyłki reklamowanego towaru.
  8. Po otrzymaniu przesyłki otrzymasz od nas mail potwierdzający jej odbiór.
  9. Reklamacja zostanie rozpatrzona najszybciej jak to możliwe i nie później niż 14 dni od otrzymania reklamowanego towaru.
  10. Zwrot środków zostanie zrealizowany tak szybko, jak to możliwe, nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Zwrotu środków dokonujemy za pomocą przelewu bankowego.
  11. Reklamacje dotyczące jakiejkolwiek różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora, ekranu telefonu Klienta, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach, nie stanowią podstawy do reklamacji. 
  12. Reklamacji nie podlegają również:
    - uszkodzenia mechaniczne powstałe w skutek nieprawidłowego użytkowania produktu,
    - odbarwienia powstałe w skutek nieprawidłowego użytkowania produktu,
    - naturalne zużycie się produktu,
    - przemoczenia- uszkodzenia spowodowane przez Klienta

♦ FORMULARZ REKLAMACJI ♦
Reklamacja i gwarancja - Regulamin
  1. Umową sprzedaży objęte są nowe Produkty
  2. Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć Klientowi rzecz wolną od wad
  3. W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym.
  4. Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym regulaminie adresy kontaktowe Sprzedawcy. Formularz reklamacyjny znajduje się na stronie Sklepu internetowego
  5. Kupujący ma prawo wyboru i decydowania, czy woli wymianę wadliwego Produktu na inny, zwrot pieniędzy, czy też możliwość nowych zakupów za równowartość reklamowanego towaru.
  6. Zaleca się aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności jej powstania (w tym datę powstania wady), dane Klienta składającego reklamację oraz żądanie Klienta w związku
    z wadą towaru.
  7. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż
    w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.
  8. Towary odsyłane w ramach procedury reklamacji należy wysłać na adres Sprzedawcy podany w niniejszym Regulaminie.
  9. W przypadku, gdy na Produkt została udzielona gwarancja, informacja o niej, a także jej treść będą zawarte przy opisie produktu w Sklepie.