-
Reklamacje
PROCEDURA REKLAMACJI TOWARU
Cześć!Gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy lub ukszodzony, masz prawo do jego reklamacji. Sklep odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od momentu wydania produktu. Jeśli zaistnieje potrzeba reklamacji napisz do nas na kontakt@agrofansklep.pl załączając do maila zdjęcia wadliwego towaru lub napisz do nas na adres:
ISHKA Izabela Agatowska
Paździorno 40
55-311 Kostomłoty
Jak dokonać reklamacji?
- Napisz do nas maila i przedstaw sytuację - usprawni to proces reklamacji.
- Kliknij w link poniżej aby przejśc do FORMULARZA, następnie pobierz go, wydrukuj i uzupełnij wszystkie niezbędne dane - przyspieszy to proces reklamacji. Możesz również w tym celu skontaktować się z nami poprzez mail; kontakt@agrofansklep.pl
- Zaznacz w formularzu czy decydujesz się na wymiąnę wadliwego towaru na nowy czy zwrot środków. W przypadku zwrotu środków pamiętaj aby poprawnie podać numer konta bankowego na który ma zostać zrealizowany zwrot.
- Nie musisz nam wysyłać paragonu czy faktury, wystarczy, że w formularzu napiszesz numer zamówienia a my znajdziemy je w naszym systemie.
- Zapakuj reklamowany towar wraz z uzupełnionym formularzem reklamacji. Pamiętaj aby zabezpieczyć reklamowany towar perzed transportem.
- Wyślij paczkę na adres podany wyżej, adres ten widnieje także na formularzu reklamacji.
- Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem ani nie zwracamy kosztów wysyłki reklamowanego towaru.
- Po otrzymaniu przesyłki otrzymasz od nas mail potwierdzający jej odbiór.
- Reklamacja zostanie rozpatrzona najszybciej jak to możliwe i nie później niż 14 dni od otrzymania reklamowanego towaru.
- Zwrot środków zostanie zrealizowany tak szybko, jak to możliwe, nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Zwrotu środków dokonujemy za pomocą przelewu bankowego.
- Reklamacje dotyczące jakiejkolwiek różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora, ekranu telefonu Klienta, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach, nie stanowią podstawy do reklamacji.
- Reklamacji nie podlegają również:
- uszkodzenia mechaniczne powstałe w skutek nieprawidłowego użytkowania produktu,
- odbarwienia powstałe w skutek nieprawidłowego użytkowania produktu,
- naturalne zużycie się produktu,
- przemoczenia- uszkodzenia spowodowane przez Klienta
♦ FORMULARZ REKLAMACJI ♦
Reklamacja i gwarancja - Regulamin
- Umową sprzedaży objęte są nowe Produkty
- Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć Klientowi rzecz wolną od wad
- W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym.
- Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym regulaminie adresy kontaktowe Sprzedawcy. Formularz reklamacyjny znajduje się na stronie Sklepu internetowego
- Kupujący ma prawo wyboru i decydowania, czy woli wymianę wadliwego Produktu na inny, zwrot pieniędzy, czy też możliwość nowych zakupów za równowartość reklamowanego towaru.
- Zaleca się aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności jej powstania (w tym datę powstania wady), dane Klienta składającego reklamację oraz żądanie Klienta w związku
z wadą towaru. - Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż
w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione. - Towary odsyłane w ramach procedury reklamacji należy wysłać na adres Sprzedawcy podany w niniejszym Regulaminie.
- W przypadku, gdy na Produkt została udzielona gwarancja, informacja o niej, a także jej treść będą zawarte przy opisie produktu w Sklepie.